TREND IMPACT: Alternatywa
Łamanie konwenansów, poszukiwanie mniej utartych ścieżek – to strategie coraz większej liczby konsumentów. Przykłady można mnożyć. Babcia wybiera crossfit zamiast opieki […]
Łamanie konwenansów, poszukiwanie mniej utartych ścieżek – to strategie coraz większej liczby konsumentów. Przykłady można mnożyć. Babcia wybiera crossfit zamiast opieki […]
Dlaczego firmy/biznes w Polsce zajmuje się zrównoważonym rozwojem (obszarem SUSTAINABILITY)? bo tak nakazują regulacje prawne, bo tak robi konkurencja, w tę stronę zmierza rynek, bo
Insight jest nawozem, który odpowiednio dawkowany sprawia, że biznesy rozkwitają. Udowodnimy to opowiadając historię kiełkowania, wzrostu i rozwoju marki PlantLover. Pokażemy prawdziwe success story,
Dlaczego telewizja gamingowo – esportowa ma sens w czasach serwisów takich jak Twitch czy YouTube? Jaki wpływ miała pandemia na standardy realizacji programów telewizyjnych
Dyskusja z udziałem ekspertów obserwujących ewolucję świata gamingu i esportu od dwóch dekad. TAGI: #gaming #esport #streaming #content #marketing
Gaming, metaverse i e-commerce, postrzegane są jako zachodzące na siebie obszary. Gdy zagłębimy się w to, co chce oferować np. Meta i wszystkie aplikacje z tym związane, za którymi stoi
Budowanie naszego „dobrostanu” zależy w dużej mierze od miejsca, w którym żyjemy – tym miejscem dla większości z nas jest i będzie miasto. Jak zatem dziś,
Greenwashing – sama nazwa jest stygmatyzująca. Dla mnie to jednak zjawisko kulturowe. Jako takie jest ono ani złe, ani dobre, tylko „jest
Inflacja, recesja, stopy procentowe – to tematy, które coraz częściej pojawiają się w codziennych rozmowach. Jakie działania podejmujemy w czasie ekonomicznej niepewności? Jak