INSUMMIT
NAJWIĘKSZA MNIEJSZOŚĆ – ponad 3 miliony Ukraińców w Polsce. Jak do nich dotrzeć? Czego możemy się o nich dowiedzieć?
Ostatnie covidowe lata przyniosły nam mnóstwo smutku, niepewności i ograniczeń. Kiedy myśleliśmy, że będziemy mogli zamknąć ten etap i o nim zapomnieć, za naszą wschodnią
Siła różnorodności i inkluzji, siła stereotypów. Co zrobić, żeby kultura organizacyjna nie zjadła strategii na śniadanie?
Zarządzanie różnorodnością i inkluzja to procesy, które mają początek, ale nie mają końca – tak, jak praca ze stereotypami. Stereotypy są potrzebne; ułatwiają funkcjonowanie, wzmacniają poczucie
Kto uratuje nasze firmy? Inkluzywność wobec starszych pracowników i dialog pokoleń
Jak rozumienie trendów demograficznych może wpłynąć na strategie biznesowe? Kiedy dochodzi do zderzenia dwóch mega trendów – długowieczności i niskiej dzietności, rodzi się
Czy rakieta jest silniejsza od wirusa? – czyli krótka historia o ewolucji polskiego podróżnika.
Świat w przeciągu ostatnich lat wymusza na nas ciągłą adaptację – pandemia COVID-19, wojna na Ukrainie, kryzysy finansowe. Branża turystyczna przechodzi trudny czas
Technologia w służbie badań czy badania w służbie technologii – jak optymalizować skuteczność Digital Signage?
Czy nowoczesne nośniki i dynamicznie zaprezentowany kontent reklamowy to przyszłość komunikacji w kanałach sprzedaży? Digital Signage (bo o tym mowa) mógł być do tej pory traktowany jako interesująca
SZEPTUCHA, ASTROLOG I TAROCISTA W TAJNEJ SŁUŻBIE MARKOM, BIZNESOM I ZWYKŁYM LUDZIOM. (Nie)wiarygodne wnioski, jak współczesne marki mogą zwiększyć sprzedaż w czasach kryzysu zaufania i lojalności!
14 milionów Polaków wierzy w astrologię. A ile Ty znasz osób, które kiedykolwiek były u wróżki? 14 milionów, to już nie jest przypadek czy prawo serii –
Kup teraz czy Kупити зараз? Jak inkluzywnie prowadzić markę w 2022 roku, która uwzględni potrzeby obywateli Ukrainy na polskim rynku?
W 2022 roku ponad 3 miliony Ukraińców przekroczyło polskie granice. W marketingowym mainstreamie dominują przekazy skupiające się na szlachetnej pomocy firm warto jednak