Pink, green i rainbow-washing czyli o marketingu mierzonym w gównoburzach
Stare, dobre USP nawet nie przypuszczało, że wraz z pojawieniem się Brand Purpose będzie musiało wyprowadzić się z briefów i brand diamonds. Niestety, w swoim moralnym […]
Stare, dobre USP nawet nie przypuszczało, że wraz z pojawieniem się Brand Purpose będzie musiało wyprowadzić się z briefów i brand diamonds. Niestety, w swoim moralnym […]
Przyzwyczailiśmy się do tego, że można wyrażać osobowość poprzez ubiór, muzykę, filmy. Dla nowych pokoleń taki wyróżnik mogą stanowić gry video. W Polsce
DIGITALNOŚĆ to trend, który łączy teraźniejszość z przyszłością. I nie jest to zwykłe i błahe połączenie świata analogowego i wirtualnego a zupełnie nieznana przestrzeń nowych napięć, zmian i paradoksów. Posiłkując
Jeszcze do niedawna staraliśmy się tworzyć i marzyliśmy o życiu w świecie piękna. Gloryfikując nierealną, wyfotoszopowaną rzeczywistość (indywidualistyczny optymizm). Mieliśmy być idealni, poprawni, dobrzy
Wiemy, że oszczędność to jedna z kluczowych motywacji działań pro-ekologicznych, często dużo silniejsza, niż troska o planetę. Czy w takim razie w obliczu najwyższej od 24 lat inflacji
Podczas wystąpienia opowiemy o tym, jak krok po kroku, dzięki badaniom w metodyce service design udało się stworzyć odpowiedź na wyzwania pacjentów chorujących na Stwardnienie
Mniej pewności, mniej stałości i wciąż kurczące się zasoby. Co dziś robimy by temu zaradzić? Jakie kierunki działań wybieramy w czasie, gdy świat nadal poddawany
Chcielibyśmy opowiedzieć historię unikalnej technologii, dosyć złożonej, która odniosła spektakularny sukces (+63% wzrost ilości transakcji w Q1 2022 w stosunku do Q1 2021) a jej
Czy Polacy są gotowi spróbować shake’a z dodatkiem białka z dżdżownic? Czy chcą poznać smak mrówek w czekoladzie? Jak sprzedać mięso komórkowe? Czemu nie chcemy wody mineralnej
Łamanie konwenansów, poszukiwanie mniej utartych ścieżek – to strategie coraz większej liczby konsumentów. Przykłady można mnożyć. Babcia wybiera crossfit zamiast opieki