Centrum Nauki Kopernik jako laboratorium badawcze
Centrum Nauki Kopernik gości codziennie tysiące osób w różnym wieku, z różnych grup społecznych, o różnych zainteresowaniach. To doskonały potencjał badawczy. Projekt Living Lab […]
Centrum Nauki Kopernik gości codziennie tysiące osób w różnym wieku, z różnych grup społecznych, o różnych zainteresowaniach. To doskonały potencjał badawczy. Projekt Living Lab […]
W czasach, kiedy jedynym pewnikiem jest to, że nic nie jest pewne, pracownicy (a wraz z nimi pracodawcy) muszą dostosować się do nowej rzeczywistości. Pandemia, wojna
Badania pokazują, że społeczeństwo oczekuje działań w kontekście katastrofy klimatycznej od rządów, samorządów i firm. Rządy „politykują”, ale samorządy (miasta) i firmy podejmują już działania. Może
Chciałbym Cię zapoznać z autorskim przepisem, który przeniesie Twoją organizację z poziomu „lokalnej knajpki” do grona restauracji ze słynnego czerwonego przewodnika Michelin. Restauracje mogą znaleźć
Współczesna rzeczywistość wymusiła radykalną zmianę sposobu pracy koncepcyjnej w marketingu. Nikt już nie ma czasu, ani możliwości, żeby prowadzić długotrwałe eksploracje i rozmyślania. Zresztą to i tak okazuje
Większość firm inwestuje w badania potrzeb klienta – to dobrze! Badania pracowników jednak zwykle kończą się na długiej, żmudnej ankiecie zaangażowania wysyłanej raz
Żeby dana teoria mogła zostać uznana za naukową, należy podać okoliczności, w których okazała by się nieprawdziwa (kryterium falsyfikowalności). To dobry test na dogmatyczność przekonań. Marketing
A. Krótkie sprawozdanie wyników projektu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Wzywamy marki, instytucje i korporacje #Dotablicy” B. Dyskusja mądrych przedstawicieli Młodzieżowej Rady Klimatycznej z przedstawicielem
Czy w takich czasach najlepiej zaszyć się w jakieś dziurze i przeczekać? A może uciec na rajską wyspę? Nie. Może jednak być przygotowanym na najgorsze i zabezpieczyć się
The more data we get the more data we feel that we need to make decisions. No matter how hard you try though, you won’t