Efektywna rozgrzewka
Krótki zbiór refleksji na temat tego, co może wyróżniać skuteczne kampanie oraz o co tak naprawdę chodzi w pracy marketingowca – i dlaczego „o pieniądze” (którym zresztą przyjrzymy się […]
Krótki zbiór refleksji na temat tego, co może wyróżniać skuteczne kampanie oraz o co tak naprawdę chodzi w pracy marketingowca – i dlaczego „o pieniądze” (którym zresztą przyjrzymy się […]
Ułatwiajmy życie sobie i innym: – odbiorcom insigthów – respondentom – realizującym badania Szanujmy się. To przynosi korzyści wszystkim. Rasta love and
Dzieeeeeeń dobry! Dochodzicie do siebie po afterparty? Żałujecie, że rozsądek wziął górę i nie zostaliście dłużej? A może wybraliście spokojny wieczór i łóżeczko, by być w pełni sił na drugi
Dobrostan to pojęcie z jednej strony wyjątkowo wielowymiarowe z drugiej zaś bardzo subiektywne. Przez swą nieoczywistość dobrostan jest zjawiskiem trudnym do zmierzenia. Choć istnieje wiele
W panelu udział biorą: Anna Dzierzędzka, Media & Connections Planning Director CE. Pepsico Prezeska POR, przedstawicielka marketerów Agnieszka Sora, Regional Director
Prawnicy rzadko spotykają się ze strategami i marketerami. Teraz jednak stoimy w przededniu zmian, o której prawnicy mówią „legislacyjne tsunami”, a praktycy komunikacji przyznają, że ich poziom
Jak mieszkają współcześni Polacy – co mają na wyposażeniu swoich domów, w jakim typie zabudowy i sąsiedztwie mieszkają? Czym jest „typowe polskie mieszkanie”? Jak
Co wspólnego mają badania cross-mediowe z alikornami? Podczas wystąpienia postaram się odpowiedzieć na pytania: – Po co marketerom badania cross-mediowe? – Jakie są oczekiwania wobec takich
Jak zbudować komunikację o zdrowiu, by nie straszyć, nie wykorzystywać osób chorych, budować zasięgi i przełożyć działania edukacyjne na praktyczne działania? FUNDACJA SEXEDPL regularnie odpowiada na te pytania,
Na dojrzałym rynku utrzymanie i dalszy rozwój marki stanowią prawdziwe wyzwanie. Prezentacja pokaże, jak zaawansowana segmentacja klientów oraz integracja danych 1st party z badaniami