Profil członkowski

Agnieszka
Antecka
Kantar
Business Development Director - Innovation
numer członkowski: 864
Agnieszka jest związana z badaniami i doradztwem od 15 lat, w Kantar Polska wspiera Klientów w procesach budowania siły innowacyjnych produktów, usług i pozycjonowania. Prowadzi dział badań innowacji i współpracuje z branżami FMCG, Technologicznymi oraz Bankowymi. Prelegentka na konferencjach takich jak Insummit czy Fresh Talents Academy. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu dużych procesów biznesowych, a także organizowaniu i prowadzeniu warsztatów. Współtwórczyni programu Juggernaut, którego celem jest rozwój i wspieranie młodych talentów w Kantar polska. W swojej pracy umiejętnie łączy insighty zdobyte w procesie tworzenia innowacji ze zrozumieniem wymagań późniejszej komunikacji i celów biznesowych swoich klientów. Dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy, skutecznie przekłada innowacyjne pomysły na konkretne procesy wdrażania nowych produktów i usług w tkanki firm polskich i zagranicznych. Pracuje z klientami takimi jak Reckitt Benckiser, Heinz czy Wedel, pomagając im osiągać znaczące sukcesy biznesowe.

Moje specjalizacje:

Branże:

AGD i RTV, Banki, Farmaceutyczna, FMCG, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping, Panele internautów, Wywiady w miejscach publicznych, Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)
Przewijanie do góry