Profil członkowski

Anita
Łatyńska-Bartczak
Cheil
Senior Strategy Planner
numer członkowski: 861
Od ponad dekady związana jest ze strategią marek i komunikacją marketingową. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Vision Express, Cupra, Jägermeister, IKEA, SONY, Samsung czy PZU. Specjalizuje się w pozycjonowaniu i repozycjonowaniu marek, tworzeniu kompleksowych planów komunikacji, trendwatchingu, social listeningu oraz analizach semiotycznych. W swoich pracach łączy myślenie analityczne z filologicznym warsztatem, tworząc spójne i angażujące narracje dla marek.

Moje specjalizacje:

Branże:

AGD i RTV, Budowlana, FMCG, Internetowa, Motoryzacja, Telekomunikacja, Ubezpieczenia

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Prognozowanie i modelowanie, Social media, Badania trendów, CX/HX

Metody i techniki badawcze:

CAWI, IDI, IDI realizowane on-line, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Semiotyka, Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)
Przewijanie do góry