Profil członkowski
Od ponad dekady związana jest ze strategią marek i komunikacją marketingową. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Vision Express, Cupra, Jägermeister, IKEA, SONY, Samsung czy PZU. Specjalizuje się w pozycjonowaniu i repozycjonowaniu marek, tworzeniu kompleksowych planów komunikacji, trendwatchingu, social listeningu oraz analizach semiotycznych. W swoich pracach łączy myślenie analityczne z filologicznym warsztatem, tworząc spójne i angażujące narracje dla marek.
Moje specjalizacje:
Branże:
AGD i RTV, Budowlana, FMCG, Internetowa, Motoryzacja, Telekomunikacja, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Prognozowanie i modelowanie, Social media, Badania trendów, CX/HX
Metody i techniki badawcze:
CAWI, IDI, IDI realizowane on-line, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Semiotyka, Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)
