Profil członkowski
Badaczka ilościowa z doświadczeniem analitycznym. Pracowałam przez 8 lat po stronie agencji w ARC Rynek i
Opinia oraz w domu mediowym Mediacom (obecnie EssenceMediacom). Od 2024 roku w T-Mobile wspieram zespoły
biznesowe w podejmowaniu decyzji, dostarczając im insighty z prowadzonych projektów ilościowych i jakościowych.
Specjalizuję się w testach konceptów, badaniach wizerunku, efektywności komunikacji, segmentacjach klientów i
customer experience.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Farmaceutyczna, FMCG, Sieci handlowe, Telekomunikacja
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety)