Profil członkowski
Lubię rozmawiać z ludźmi - z tej przyczyny zostałam socjologiem z optymistycznym podejściem do życia. Aktualnie mam 16 lat doświadczenia w realizacji badań marketingowych, społecznych, naukowych, zarówno metodami ilościowymi (PAPI, CAPI, CAWI, CATI) jak i jakościowymi (IDI, TDI i FGI). Zajmuję się realizacją badań marketingowych (zarówno rynkowych, wizerunku marki, benchmarkingowych jak i badania satysfakcji klientów i/lub pracowników firm zarówno opartych o standaryzowane wskaźniki takie jak NPS, CSI, CES, a także "skrojone na miarę" potrzeb Klientów). Kieruję realizacją badań ilościowych i jakościowych od etapu rozmowy z Klientem/operacjonalizacji badania aż do raportowania. Dodatkowo w swej pracy zawodowej pracowałam jako współautor i
koordynator projektów finansowanych w ramach Unii Europejskiej, w tym również innowacyjnych, pilotażowych.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Sondaże i opinia publiczna, Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań