Profil członkowski

Michał
Łysik
Experience Institute
CEO Vision & Growth
numer członkowski: 859
Zajmuję się projektowaniem i realizacją badań, które mają realny wpływ na jakość relacji pomiędzy firmami a ich klientami i pracownikami. Od kilku lat rozwijam i wspieram programy certyfikacyjne „Firma Przyjazna Klientowi” oraz „Inwestor w Kapitał Ludzki”, dbając zarówno o ich wzmocnienie metodologiczne, jak i praktyczne przełożenie na rynek. Jako założyciel i właściciel Experience Institute specjalizuję się w badaniach CX, EX i UX, realizując projekty ilościowe, jakościowe i rynkowe. Wspieram organizacje w podejmowaniu decyzji strategicznych, tworzeniu i udoskonalaniu usług oraz wprowadzaniu innowacji. Moje doświadczenie zawodowe obejmuje kilkanaście lat pracy z firmami z sektora energetycznego, finansowego, technologicznego i publicznego. Rozwijam autorską typologię pracowników opartą o wymiary satysfakcji i zaangażowania, a także narzędzie Digital Maturity Assessment (DMA), wspierające diagnozę i rozwój kompetencji cyfrowych w ramach Europejskiego Hubu Innowacji Cyfrowych (EDIH). Łączę wiedzę badawczą z metodami design thinking i service design, prowadząc warsztaty strategiczne i projektowe. Doświadczenie zdobywałem we współpracy z Klientami agencji i instytucjami badawczymi i biznesowymi oraz w zarządzaniu zespołami sprzedarzy i badań. Jestem absolwentem socjologii na Uniwersytecie SWPS (dawniej Collegium Civitas) oraz zarządzania innowacją na Uniwersytecie SWPS. www.expinstitute.pl www.firmaprzyjaznaklientowi.pl www.inwestorwkapitalludzki.pl

Moje specjalizacje:

Branże:

Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Medyczna, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Panele internautów, PAPI, Wywiady w miejscach publicznych
Przewijanie do góry