Profil członkowski
Ekspert w obszarze Customer Experience. Doradza największym firmom w Polsce i na świecie, wspierając je w budowie strategii i rozwoju. Z badaniami związany od 1999 roku. Pracował w TNS OBOP gdzie, między innymi, zajmował stanowisko Senior Market Research Consultant a oraz pełnił obowiązki Szefa Działu Badań Sektora Finansowego i B2B. Obecnie związany z Ipsos jako Loyalty Director kieruje częścią firmy zajmującej się badaniami z obszaru Customer Experience. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji i lojalności, badaniach dedykowanych obszarowi customer experience, badaniach Mystery Shopping, badaniach wizerunku, pozycjonowania, siły i komunikacji marki, badaniach cenowych oraz testach (konceptów, produktów). Ma doświadczenie w kierowaniu globalnymi i lokalnymi projektami badawczymi, realizowanymi, między innymi, w obszarze automotive, finansów, retail, telekomunikacji, IT, mediów, B2B i FMCG. Absolwent czołowych szkól wyższych w Polsce: Analiz Marketingowych w SGH, Zarządzania Marką w SGH, Socjologii w Collegium Civitas, Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Członek PTBRiO oraz Customer Experience Professionals Association.