Profil członkowski
Studiował w Katedrze Badań Konsumpcji Akademii Ekonomicznej w Katowicach, a następnie od 1999 roku związał się z firmą badań marketingowych BCMM, w której od konsultanta awansował na stanowisko szefa działu badań ilościowych i Prezesa Zarządu. Specjalizuje się w metodologii badań ilościowych i analizie danych pierwotnych. Mieszka z żoną i córkami w pobliżu lasu. Stara się aktywnie spędzać czas wolny (biegi, jazda na rowerze, pływanie).
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Budowlana, FMCG, Komunalne, Motoryzacja, Przemysł, Sieci handlowe, Telekomunikacja
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Wywiady w miejscach publicznych