Profil członkowski

Artur
Cieśliński
numer członkowski: 424
Socjolog, absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył także studia podyplomowe z zakresu PR i marketingu w Wyższej Szkole Bankowej oraz menadżerskie na Uniwersytecie Gdańskim. Od 2004 do 2011 roku pracował w PBS na stanowisku dyrektora Działu Badań Społecznych. Od 2012 roku prowadzi agencję badawczą Inny Format.

Moje specjalizacje:

Branże:

Administracja / sektor publiczny, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Farmaceutyczna, Komunalne, Medyczna, Motoryzacja, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Prasa, Przemysł, Sieci handlowe, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

Przewijanie do góry