Profil członkowski

numer członkowski:
188
Artur
Czajka
Z wykształcenia psycholog, z badaniami rynku związany od 1994 roku. Pracował na wszystkich szczeblach działalności badawczej - jako ankieter, badacz, konsultant, kierownik projektu, senior research manager, kierownik zespołu badawczego. Od 1994 roku do 2004 związany z firmą CASE. W latach 2005 – 2010 roku kierował Sektorem Badań Konsumenckich w TNS OBOP. Od 2010 do lipca 2017 w firmie Nielsen (Senior Team Manager, Business Development Manager, Client Bussiness Partne). Na ostatnim stanowisku odpowiedziany za utrzymanie biznesowej relacji z kluczowymi klientami firmy w obszarze Sales Effectiveness (analizy specjalne i badania shopperowe/ konsumenckie). Od października 2017 do lipca 2018 roku w firmie IQS (na stanowisku Trade & Shopper Business Development Manager. Od sierpnia 2018 w GFK Polonia Specjalizuje się w badaniach konsumenckich, zwłaszcza w badaniach rynku FMCG. Ekspert w zakresie badań zachowania polskich konsumentów i shopperów. Zaangażowany w ponad 600 projektów badawczymi (badania jakościowe i ilościowe, testy produktów i konceptów, projekty z wykorzystaniem nowych technologii (eye tracking, path tracking, mobile). W latach 2012-2015 Członek i Przewodniczący Komisji Odpowiedzialności Zawodowej (KOZ) przy Zarządzie OFBOR. Zaangażowany w Program Mentorski zbadaj.to. Prelegent na kongresach branżowych PTBRiO oraz na wielu konferencjach.

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry