Profil członkowski
Prezes agencji badawczej Inquiry, 30 lat doświadczenia w branży. Specjalizuje się w badaniach trackingowych , a także w projektach dla handlu detalicznego, rynku medycznego i badaniach międzynarodowych. Pasjonatka nowych metod w badaniach marketingowych.
Studiowała fizykę na Uniwersytecie Warszawskim. Do 1994 r. pracowała w Instytucie Fizyki Teoretycznej PAN, a następnie w SMG/KRC Poland Media, CAL Company Assistance i ACNielsen Polska jako Manager Działu Badań Konsumenckich.
Prywatnie pasjonuje się astrofizyką, muzyką barokową, lubi górskie wędrówki.
Moje specjalizacje:
Branże:
AGD i RTV, Farmaceutyczna, FMCG, Media elektroniczne, Sieci handlowe, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Panele internautów, Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań