Profil członkowski

Aneta
Kowalczuk
MASMI Poland
Head of Quantitative Research
numer członkowski: 570
Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji metody badań społecznych i rynkowych oraz podyplomowych studiów analiz marketingowych w SGH. Od 2012 roku w MASMI Poland, gdzie zarządza zespołem badaczy i zajmuje się rozwojem biznesu, jednocześnie nadal kierując projektami ilościowymi realizowanymi na wielu różnych rynkach - od projektowania i sprzedaży, przez realizację po analizę danych i raportowanie. Ponadto nadzoruje procesy wizualizacji wyników badań, dbając aby dostarczane informacje miały formę dopasowaną do potrzeb odbiorców oraz zostały zaprezentowane w sposób efektywny i atrakcyjny.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Medyczna, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Retail audit, Wywiady w miejscach publicznych