Profil członkowski

numer członkowski:
795
Agnieszka
Lachowska
Od 2010 roku związana jest z branżą badań, ze szczególnym zainteresowaniem badaniami satysfakcji i jakości obsługi klienta. Początki swojej kariery rozpoczęła w Millward Brown SMG/KRC, gdzie realizowała badania społeczne i edukacyjne (NBP, IBE) oraz badania rynku dla branż takich jak bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja i motoryzacja. Następnie dołączyła do zespołu badawczego agencji konsultingowej HRTec, gdzie specjalizowała się w badaniach Mystery Shopper i Store Check. Od 2015 roku wykorzystuje swoją wiedzę oraz umiejętności w projektowaniu badań klienckich oraz zarządzaniu Customer Experience wewnątrz organizacji. W branży bankowej wielokrotnie zdobywała wyróżnienia za jakość obsługi, między innymi w rankingach Forbes. W firmie WeNet S.A. kieruje zespołem badań satysfakcji oraz strategiami antychurn, budując trwałe relacje z klientami w obszarze marketingu internetowego. W celu zgłębiania insightów oraz projektowania nowych rozwiązań stosuje metody kreatywne, ze szczególnym uwzględnieniem design thinking.

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry