Profil członkowski
Od 2010 roku związana jest z branżą badań, ze szczególnym zainteresowaniem badaniami satysfakcji i jakości obsługi klienta. Początki swojej kariery rozpoczęła w Millward Brown SMG/KRC, gdzie realizowała badania społeczne i edukacyjne (NBP, IBE) oraz badania rynku dla branż takich jak bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja i motoryzacja. Następnie dołączyła do zespołu badawczego agencji konsultingowej HRTec, gdzie specjalizowała się w badaniach Mystery Shopper i Store Check. Od 2015 roku wykorzystuje swoją wiedzę oraz umiejętności w projektowaniu badań klienckich oraz zarządzaniu Customer Experience wewnątrz organizacji. W branży bankowej wielokrotnie zdobywała wyróżnienia za jakość obsługi, między innymi w rankingach Forbes. W firmie WeNet S.A. kieruje zespołem badań satysfakcji oraz strategiami antychurn, budując trwałe relacje z klientami w obszarze marketingu internetowego. W celu zgłębiania insightów oraz projektowania nowych rozwiązań stosuje metody kreatywne, ze szczególnym uwzględnieniem design thinking.
Moje specjalizacje:
Branże:
Banki, Internetowa
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping, PAPI