Profil członkowski
Absolwentka psychologii, zajmuje się badaniami marketingowymi od 1998.
Prowadzi projekty badawcze wymagające wiedzy z obszaru psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej - dotyczące marek, efektywności komunikacji marketingowej, satysfakcji i lojalności oraz badania dla obszaru HR (employer branding, kultura organizacyjna, badania pracowników, efektywność).
Pracowała w PBS DGA (przeszła drogę od badacza po pełnomocnika zarządu) oraz TNS OBOP (lider sektora technology). W Grupie Onet S.A. była dyrektorem działu badań i analiz, odpowiadała za wszystkie projekty badawcze i analityczne dotyczące użytkowników oraz wspierające sprzedaż. W MANDS jako dyrektor zarządzający odpowiadała rozwój projektów badawczych z obszaru badań efektywności komunikacji, badań wizerunku i potencjału marki oraz customer journey. Obecnie Head of Business & Customer Intelligence w Cyfrowa Foto.
Jako projektant badań ceni podejście strategiczne oraz łączenie perspektyw wynikających z różnych paradygmatów.