Profil członkowski

AdrianMacias3823_cienie-2
Adrian
Macias
numer członkowski: 525
Wysoce doświadczony ekspert marketingu z ponad 16-letnim stażem i bogatym doświadczeniem w sektorach B2C oraz B2B, obejmującym branże FMCG, farmaceutyczną i gastronomiczną. Może poszczycić się udokumentowanymi osiągnięciami na strategicznych stanowiskach kierowniczych w strukturach globalnych, regionalnych (CEE) oraz krajowych (Polska), gdzie koncentrował się zarówno na długofalowym budowaniu wartości marki w oparciu o rzetelne dane i sprawdzone zasady marketingowe, jak i na rozwoju potencjału innych poprzez mentoring młodszych menedżerów. Certyfikowany ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, zafascynowany transformacyjnym wpływem sztucznej inteligencji na optymalizację strategii marketingowych i stymulowanie innowacji w biznesie." Badacz i strategiczny doradca po stronie klienckiej chętnie eksperymentujący z niesztandarowymi metodya badawczymi.

Moje specjalizacje:

Branże:

Farmaceutyczna, FMCG, Media elektroniczne, Sieci handlowe

Obszary biznesowe:

Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Social media, Badania trendów, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

Etnografia, CAPI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, Psychometria, Semiotyka
Przewijanie do góry