Profil członkowski

userAnnaUrbanska
Anna
Urbańska
Totalizator Sportowy
Menadżer w Zespole Badań Marketingowych
numer członkowski: 444
Diagnozowanie potrzeb badawczych, koordynacja projektów badawczych, projektowanie usług, analizy wdrożenia nowych produktów w organizacji, przygotowywanie planu rozwoju produktów, opiniowanie rozwiązań przygotowanych przez biznes, realizacja własnych projektów wewnątrz organizacji

Moje specjalizacje:

Branże:

FMCG

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), CX/HX, UX, Zarządzanie wiedzą o klientach i pracownikach, Optymalizacja procesów (Service Design)

Metody i techniki badawcze:

Mystery shopping, Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)
Przewijanie do góry