Profil członkowski
Obecnie jestem Partnerem w Minds & Roses. Prowadzę zarówno badania jakościowe, jak i ilościowe, najczęściej z obszarów finansów, retail i FMCG.
Pracę zaczynałam w branży marketingowej. Moje doświadczenie zawodowe pozwoliło na uzyskanie różnych perspektyw: perspektywy klienta działu marketingu i agencji badawczej , perspektywy międzynarodowej korporacji (Kantar, NIQ) i start-upu (TGM Research). W pracy staram się empatycznie łączyć różne strony procesu, by prowadzić efektywne binzesowo procesy badawcze.
Prywatnie jestem członkiem zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele Szkoły w Komorowie oraz członkinią chóru Pozytywnie Nastrojone, działającego przy Kole Gospodyń Wiejskich O rety, kobiety!
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, FMCG, Prasa, Sieci handlowe, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line
