Profil członkowski

Aleksandra
Smoter
Mad Research
Senior Consultant
numer członkowski: 636
Socjolożka i badaczka ilościowa z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym, specjalizująca się w analizach ścieżki zakupowej. Senior Consultant w Mad Research. Wcześniej związana z Kantar/TNS, OpinionWay oraz Wavemaker/WPP.

Moje specjalizacje:

Branże:

AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Farmaceutyczna, FMCG, Sieci handlowe

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

CAPI, CATI, CAWI
Przewijanie do góry