Profil członkowski
Studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Związany z badaniami od 1995. Od 1997 roku zajmuje się badaniami jakościowymi. Pełnił funkcję Lidera w obszarze badań dedykowanych innowacji i rozwojowi nowych produktów. Posiada akredytację NeedScope. Mówca wielu konferencji branżowych. Zdobywca I miejsca w Konkursie o Nagrodę Publiczności na Najlepsze Wystąpienie podczas XII Kongresu Badaczy Rynku i Opinii 2011 r.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Farmaceutyczna, FMCG, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Psychometria, Semiotyka, Wywiady w miejscach publicznych