Profil członkowski
Urodzony w 1969 r. w Warszawie. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W badaniach marketingowych od 1990 r. Dyrektor CAM Centrum Analiz Marketingowych Akademii Leona Koźmińskiego. W latach 2008-2012 Prezes PTBRiO. Laureat nagrody Mercator w dziedzinie badań jakościowych. Zwycięzca Kongresu Badaczy w 2005 roku. Wybrany Mentorem XX lecia branży badawczej. Żona Eliza, córki Weronika i Wanda. Hobby: brydż, tenis, tango argentyńskie i podróże kamperem.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Banki, Farmaceutyczna, Rolnictwo, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, CX/HX, Zarządzanie wiedzą o klientach i pracownikach, Optymalizacja procesów (Service Design)
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping
