Profil członkowski

numer członkowski:
137
Adam
Polasz
Delikatesy Badawcze
CEO
Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania. Obecnie w agencji badawczej Delikatesy Badawcze odpowiada za badania jakościowe, ilościowe i kontakty z kluczowymi klientami. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako R&D Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (później T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych (m.in. w Szkole Strategii Marki SAR, Szkole Badań Rynku PTBRiO, na Studiach Podyplomowych UW i SGH).

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry