Profil członkowski
Absolwentka UJ Metod Badań Marketingowych , neuropsycholożka. Autorka książek o marketingu i sprzedaży. Przedsiębiorczyni. Twórczyni kursów online z zakresu marketingu, budowania marki, strategii komunikacji marki. Prowadząca kanał na YouTube z serią filmów prosto o: marketingu, badaniach rynku, strategii marki i biznesie.
Moje specjalizacje:
Branże:
Media elektroniczne
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Panele internautów, Semiotyka
