Profil członkowski
Dr matematyki. Współzałożycielka i Prezeska Zymetrii, którą wraz z Edytą Czarnotą i zespołem pasjonatek i pasjonatów rozwija już od 12 lat. Od ponad 25 lat zajmuje się badaniami, wspiera firmy w róznych branżach w rozwoju innowacji, komunikacji, tworzeniu strategii. Twórczyni autorskich rozwiązań w badaniach, szczególnie lubi wyciskać z danych insighty, których na oko nie widać.
Moje specjalizacje:
Branże:
AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Medyczna, Motoryzacja, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, Psychometria, Semiotyka, Wywiady w miejscach publicznych
