Profil członkowski

Bartłomiej
Sokołowski
numer członkowski: 293
Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW - socjolog. Z marketingiem jestem związany od początku mojej pracy zawodowej, a z badaniami od 2002 roku. Obszary, w których uważam że mam coś do powiedzenia to: - retail – w tym projekty retail audit; - shopper crowdsourcing; - FMCG – w tym badania shopperowe i wspierające procesy Category Managment; - shopper marketing - w tym badania efektywność przyjętych rozwiązań; - mystery shopper - w tym badania jakości obsługi i wypełnienia standardów; - satysfakcja i lojalność klientów.

Moje specjalizacje:

Branże:

Farmaceutyczna, FMCG, Medyczna, Motoryzacja, Sieci handlowe

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, PAPI, Retail audit, Zautomatyzowane pomiary zachowań
Przewijanie do góry