Profil członkowski
Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW - socjolog.
Z marketingiem jestem związany od początku mojej pracy zawodowej, a z badaniami od 2002 roku.
Obszary, w których uważam że mam coś do powiedzenia to:
- retail – w tym projekty retail audit;
- shopper crowdsourcing;
- FMCG – w tym badania shopperowe i wspierające procesy Category Managment;
- shopper marketing - w tym badania efektywność przyjętych rozwiązań;
- mystery shopper - w tym badania jakości obsługi i wypełnienia standardów;
- satysfakcja i lojalność klientów.
Moje specjalizacje:
Branże:
Farmaceutyczna, FMCG, Medyczna, Motoryzacja, Sieci handlowe
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, PAPI, Retail audit, Zautomatyzowane pomiary zachowań