Profil członkowski
W branży od 2010 roku. Finalistka pierwszej edycji konkursu Zbadaj.to! oraz zdobywczyni nagrody publiczności podczas XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii "Impact Factor" 2018. Od 2016 roku współpracuje przy tworzeniu projektu PTBRiO "Konsument". Wykładowczyni na studiach podyplomowych na kierunkach poświęconych badaniom oraz wiedzy o konsumencie.
Absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Specjalistka zarządzania wiedzą o konsumencie, łowczyni insightów i trendów (ESPLORI). Realizowała projekty dla spółek Skarbu Państwa, uczelni wyższych, organizacji społecznych, instytucji kultury, branży modowej, FMCG, ubezpieczeniowej, bankowej i wielu innych.
Członkini Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Internetowa, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line