Profil członkowski
Ponad 25 lat doświadczenia w projektach badawczych i data science. Kilka lat pracy po stronie klienta, kierując zespołem badawczym w wiodącej firmie telekomunikacyjnej. Przez dziesięć lat związana z grupą Starcom Mediavest (agencje mediowe i digitalowe), dla której założyła i rozwinęła agencję analityczno-badawczą. Od 2013r. współwłaścicielka i współzarządzająca Zymetrią, firmą łączącą badania rynku, zaawansowaną analitykę i rozwiązania technologiczne. Wierzy, że połączenie tych trzech obszarów kompetencji pozwala tworzyć nowoczesne rozwiązania dla marketingu.
Moje specjalizacje:
Branże:
AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, FMCG, Internetowa, Media elektroniczne, Prasa, Telekomunikacja, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Telemetria, Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań