Profil członkowski
Jestem socjolożką, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, od niemal 20 lat związaną z rynkiem badań społecznych i marketingowych.
Od ponad 10 lat współtworzę Instytut Badań Pollster - dziś jako Dyrektor Zarządzająca odpowiadam za rozwój firmy i wspieram naszych Klientów w realizacji projektów badawczych, realizowanych głównie w oparciu o metodologię CAWI.
Od kilku lat szczególnie koncentruję się na rozwijaniu współpracy ze środowiskiem naukowym i stoję za dynamicznym wzrostem obecności Pollstera w obszarze badań akademickich.
Łączę doświadczenie badawcze z podejściem operacyjnym i dobrze rozumiem potrzeby Klientów.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Motoryzacja, Prasa, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Panele internautów, PAPI