Profil członkowski
Ponad 15 lat doświadczenia w badaniach konsumenckich, marketingowych i badaniach rynku
Ekspertka ds. badania mediów.
Obecnie Deputy CMO for Research & Insights w Bonnier Business Polska, gdzie odpowiadam za strategię i badania takich marek jak Puls Biznesu i Bankier.pl.
Przez ostatnie 7 lat pracowałam w Ringier Axel Springer Polska, gdzie realizowałam projekty dla największych marek mediowych, m.in: Onet, Newsweek, Fakt, Business Insider, Forbes.
Jestem współautorką raportów z badań i ekspertyz, m.in. dla IAB, Dentsu, prelegentką na konferencjach branżowych, m.in Insummit, gdzie byłam też członkinią Rady Programowej i prowadzącą jedną z sekcji tematycznych.
Doktor nauk społecznych, a także autorka publikacji z zakresu komunikacji międzykulturowej.
Moje specjalizacje:
Branże:
Internetowa, Media elektroniczne, Prasa
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów