Profil członkowski
Magister Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.
Doświadczenie po stronie agencji badawczych (Target Group, TNS OBOP)
i po stronie klienta: w Wirtualnej Polsce i w Unum Życie.
Specjalizuje się w badaniach ilościowych, ale ceni także jakościówkę.
Zajmuje się badaniami online, a także analizami danych internetowych.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Prasa, Telekomunikacja, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Panele internautów, Zautomatyzowane pomiary zachowań