Profil członkowski

Izabela
Koroś
numer członkowski: 465
Magister Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie po stronie agencji badawczych (Target Group, TNS OBOP) i po stronie klienta: w Wirtualnej Polsce i w Unum Życie. Specjalizuje się w badaniach ilościowych, ale ceni także jakościówkę. Zajmuje się badaniami online, a także analizami danych internetowych.

Moje specjalizacje:

Branże:

Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Prasa, Telekomunikacja, Ubezpieczenia

Obszary biznesowe:

Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, Panele internautów, Zautomatyzowane pomiary zachowań
Przewijanie do góry