Profil członkowski

Jacek
Kierepka
BNP Paribas Bank Polska
Customer Insight Manager
numer członkowski: 144
Absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego i Programu Studiów Europejskich prowadzonego przez SGH i Institut d'Etudes Politiques de Paris. W latach 2000-2008 w Pentor Research International. Od 2008 w bankowości, najpierw w HSBC Bank Polska, a obecnie w BNP Paribas Bank Polska. Bogate doświadczenie w badaniach ilościowych i jakościowych, ostatnio skupionych na szeroko pojętej branży finansowej, ale w przeszłości również dotyczące m.in. mediów, telekomunikacji, FMCG czy postaw politycznych Polaków.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), UX
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Panele internautów