Profil członkowski

Justyna
Lorenc
numer członkowski: 443
Absolwentka SGH, studiów podyplomowych na UJ i studiów executive MBA na UQUAM/SGH. Zawodowo bada i analizuje od 2001 roku, po stronie zleceniodawców badań: najpierw w Axel Springer Polska i w Bonnier Business ("Puls Biznesu"), następnie w LexisNexis, a obecnie w Mettler-Toledo. Od 2010 zajmuje się także Customer Experience Management, czyli doradza, jak klientów firmy przerobić na jej fanów. Gdy nie bada ani nie analizuje, wsiada na rower i jedzie.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, Media elektroniczne, Medyczna, Motoryzacja, Prasa, Przemysł, Telekomunikacja, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, PAPI, Wywiady w miejscach publicznych