Profil członkowski
numer członkowski: 799
Od ponad 20 lat, zajmuję się eye trackingiem i biometrią w baniach UX/CX oraz akademickich, zajmuję się zarówno prowadzeniem projektów badawczych i jak i szkoleniami, tworzeniem laboratoriów badawczych, metodologii i procedur operacyjnych, nowych narzędzi.
Obecnie skupiam się głównie na wdrażaniu strategii innowacji w badaniach, szczególnie w kontekście postępów w technologii AI w badaniach biometrycznych, co otwiera ekscytujące nowe możliwości dla projektowania badań.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Medyczna, Przemysł, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Psychometria, Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań