Profil członkowski

Joanna
Paśnik
Zymetria
Managing Partner, Head of Qualitative Study
numer członkowski: 833
25 lat w branży badawczej – od zawsze w agencjach badawczych; fanka ludzi i pochylania się nad tym kim stają się w grupie; uradowana tym, że ciągle coś się w tematach badawczych zmienia, dzieje, że „nie ma nudy”. Miałam szczęście w życiu zawodowym trafiać na wspaniałych ludzi, którzy są jednocześnie zaangażowanymi profesjonalist_ami. Te doświadczenia mają kluczowy wpływ na to jak myślę o roli badań w marketingu i strategii, jak doradzam Klient_om, jak zarządzam pracą Zespołu, jak sama pracuję w Zymetrii.

Moje specjalizacje:

Branże:

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

Metody i techniki badawcze:

Przewijanie do góry