Profil członkowski
Urodził się w 1966. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim, odbył szkolenia w jakościowych technikach badań społecznych i marketingowych u profesora Nadava Kennana, współzałożyciel instytutu SMG/KRC w 1990 roku (obecnie Kantar Polska). W instytucie początkowo zajmował się moderowaniem wywiadów zogniskowanych, koordynacją i realizacją badań jakościowych. Następnie był szefem zespołu badawczego i specjalizował się w badaniach służących tworzeniu strategii i komunikacji marketingowych. Od ponad 20 lat zajmuje się PR i komunikacją marketingową. Obecnie na stanowisku PR Managera w Kantar Polska odpowiedzialny za współtworzenie wizerunku instytutu, komunikację, marketing oraz kontakty z mediami. Współautor książek „Kto pilnuje strażników? Odpowiedzialne dziennikarstwo w demokratycznej Polsce” (2011) i „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce” (2016). Juror konkursu PR Wings.
Moje specjalizacje:
Branże:
FMCG
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Badania trendów