Profil członkowski

Katarzyna
Błaszczyk-Korsak
numer członkowski: 576
Po latach pracy w Inquiry, gdzie istotnym obszarem realizowanych przeze mnie projektów był retail i centra handlowe, przeszłam na stronę digitalową. W Hycom przeprowadziłam wiele badań UX oraz Customer Journey Map prowadzących do usprawnień technologicznych. Specjalizuję się również w badaniach Employee Experience i wsparciu zmian w kulturze organizacyjnej.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, FMCG, Internetowa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI