Profil członkowski
Prezeska i Partnerka w IRCenter. Socjolożka, związana z badaniami rynku blisko 30 lat. Pracowała w Pentorze, Millward Brown (obecnie Kantar) i IQS. Badaczka jakościowa, specjalizuje się w badaniach poświęconych zróżnicowanym grupom docelowym. Współtworzy projekt Socjolozki.pl. Jest pomysłodawczynią projektu poświęconego rodzicom i dzieciom (Kids & Family Power) oraz liderką projektów takich jak Świat Młodych, Świat Kobiet, Generacja Alfa i Młodzi Dorośli 2.0, Polki.25. Prowadzi warsztaty z zakresu strategii marki, pozycjonowania produktów oraz komunikacji. Śledzi na bieżąco trendy społeczne i adaptuje je na potrzeby marketingu. Jest prelegentką licznych konferencji branżowych. W IRCenter kieruje zespołęm badań jakościowych.
Moje specjalizacje:
Branże:
AGD i RTV, Banki, FMCG
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Social media, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line