Profil członkowski
Ekspertka w zakresie jakościowych badań marketingowych. Od ponad dziesięciu lat związana z branżą badawczą. Współpracowała z agencjami badawczymi (Millward Brown, Ipsos, Kantar). Realizowała jakościowe projekty badawcze (polskie i międzynarodowe) m.in. dla branż FMCG, beauty, mody, medycznej, finansowej, IT, telekomunikacyjnej. Realizowała projekty konsultingowe, projekty doradztwa strategicznego dla JST, których efektem były strategie rozwoju oraz strategie marketingowe. Pracowała w Dziale Badawczym Narodowego Centrum Kultury, gdzie realizowała projekty z zakresu badań społecznych. Autorka raportów, artykułów i monografii dotyczących badań dla sektora kultury.
Obecnie jako Qualitative Business Developement Manager w Target Point zarządza projektami badań jakościowych. Nadzoruje procesy badawcze od strony merytorycznej, opracowuje narzędzia badawcze, moderuje, przygotowuje raporty i analizy.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, FMCG, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Semiotyka