Profil członkowski
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Komunalne, Media elektroniczne, Medyczna, Motoryzacja, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Internetowe metodą emisji ankiet (RTS), MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Psychometria, Retail audit, Semiotyka, Telemetria, Wywiady w miejscach publicznych, Zautomatyzowane pomiary zachowań