Profil członkowski

Łukasz
Głowacki
Toluna
Group Commercial Director
numer członkowski: 765

Moje specjalizacje:

Branże:

AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Farmaceutyczna, FMCG, Medyczna, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia

Obszary biznesowe:

Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Social media, Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

Bulletin Board Discussion, CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), OOH (badania reklamy zewnętrznej), Panele internautów, PAPI, Wywiady w miejscach publicznych
Przewijanie do góry