Profil członkowski
Moderator procesów kreatywnych, trener i badacz, specjalizujący się w badaniu doświadczeń odbiorców. Współzałożyciel i partner w hearts&heads. – agencji wspierającej klientów w tworzeniu usług i produktów, które odpowiadają na realne potrzeby odbiorców. Realizował projekty m.in. dla Atende, ABB, Hitachi, Motorola Solutions, Martes Sport, RedBulla, czy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 2013 roku współprowadzi i rozwija krakowską Fundację Warsztat Innowacji Społecznych, promującą projektowanie rozwiązań i innowacji w sposób odbiorco-centryczny. Od 2018 roku związany także z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu design thinking dla studentów kierunków informatycznych.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)
Metody i techniki badawcze:
Etnografia, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line