Profil członkowski

Leszek
Szycman
Opella Heathcare
CEE CMI Manager
numer członkowski: 398
Od ponad 20 lat w badaniach, prawie zawsze po stronie klienta. 10 lat w Unileverze umożliwiło mi pracę zarówno z żywnością, jak i z chemią, rok w GfK ubogacił mnie o empatię wobec działu realizacji. 3 lata w KP pokazały mi, co dla wielu Polaków jest najważniejsze. A teraz staram się, by ludzie dbali o swoje zdrowie... Umiem w komunikacje, innowacje, koncepty, strategie, warsztaty i szkolenia. Chyba dużo czytam (chociaż głównie w audio albo komiksy), oglądam seriale, udaje mi się czasem pobiegać :)

Moje specjalizacje:

Branże:

Farmaceutyczna, FMCG

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Badania trendów

Metody i techniki badawcze:

Przewijanie do góry