Profil członkowski
Socjolożka. Swoją ścieżkę badawczą rozpoczęłam od pracy w charakterze ankietera jeszcze w czasie studiów. W 4P, od 2017r., współtworzę zespół ilościowy, realizując projekty głównie z zakresu badań satysfakcji, marki i wizerunku, zachowań i potrzeb konsumentów. Realizuję badania dla sektora bankowego, mediów i prasy, mam też doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i FMCG.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, FMCG, Internetowa, Media elektroniczne, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, CX/HX
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, Eye Tracking, OOH (badania reklamy zewnętrznej), Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)
