Profil członkowski
Partnerka i współzałożycielka agencji badawczej WiseRabbit. W branży badawczej od ponad 18 lat (GfK, Ipsos, Frost & Sullivan, CPC). Absolwentka UW (Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej, podyplomowe Gender Studies) oraz University of London, Goldsmiths College (Social Research), tytuł doktora socjologii zdobyła na Uniwersytecie SWPS.
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Budowlana, Farmaceutyczna, FMCG, Informatyczna, Internetowa, Media elektroniczne, Motoryzacja, Pocztowe, kurierskie, spedycyjne, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Transport pasażerski, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Social media, Badania trendów, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, CAPI, CATI, CAWI, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Mystery shopping, Semiotyka, Wywiady w miejscach publicznych