Profil członkowski

numer członkowski:
808
Martyna
Fira
Menedżerka ds. analiz marketingowych i badań rynku z 7-letnim doświadczeniem w branży badawczej, zdobytym w międzynarodowych agencjach i działach badawczych domów mediowych oraz przedsiębiorstwach z sektora FMCG. Obecnie pełni funkcję menedżerki ds. analiz marketingowych na region Europy Środkowo-Wschodniej w Coty Eastern Europe. Posiada doświadczenie w strategicznych analizach rynku, analizie efektywności działań marketingowych (ceny, promocje, asortyment, media), badaniach konsumenckich oraz badaniach opartych o ekonometrię. Łączy praktykę biznesową z zacięciem naukowym, realizując doktorat w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Do jej zainteresowań naukowych należą zagadnienia związane z zarządzaniem marką, zachowaniami konsumentów oraz marketingiem w kulturze i sztuce. Absolwentka dwóch kierunków na studiach magisterskich w SGH: metod ilościowych w ekonomii i systemów informacyjnych oraz e-biznesu. Finalistka konkursu zbadaj.to z 2019 roku; czynna uczestniczka konferencji biznesowych i naukowych poświęconych tematyce badań rynku i konsumenta.

Moje specjalizacje:

Przewijanie do góry