Profil członkowski

Martyna
Fira
Coty
Marketing Analysis Manager CEE
numer członkowski: 808
Menedżerka ds. analiz marketingowych i badań rynku z 8-letnim doświadczeniem w branży badawczej, zdobytym w międzynarodowych agencjach i działach badawczych domów mediowych oraz przedsiębiorstwach z sektora FMCG. Obecnie pełni funkcję menedżerki ds. analiz marketingowych na region Europy Środkowo-Wschodniej w Coty Eastern Europe. Posiada doświadczenie w strategicznych analizach rynku, analizie efektywności działań marketingowych (ceny, promocje, asortyment, media, kampanie influencerskie), badaniach konsumenckich oraz badaniach opartych o ekonometrię. Łączy praktykę biznesową z zacięciem naukowym, realizując doktorat w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Do jej zainteresowań naukowych należą zagadnienia związane z zarządzaniem marką, zachowaniami konsumentów oraz marketingiem w kulturze i sztuce. Absolwentka dwóch kierunków na studiach magisterskich w SGH: metod ilościowych w ekonomii i systemów informacyjnych oraz e-biznesu. Finalistka konkursu zbadaj.to z 2019 roku; czynna uczestniczka konferencji biznesowych i naukowych poświęconych tematyce badań rynku i konsumenta.

Moje specjalizacje:

Branże:

FMCG, Wyższe uczelnie

Obszary biznesowe:

Insighty konsumenckie, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Prognozowanie i modelowanie, Retail (sprzedaż, dystrybucja), U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

Metody i techniki badawcze:

CAWI, IDI, IDI realizowane on-line, Retail audit, Analiza danych, Opracowania rynkowe i ekonomiczne (analiza STEEP, PEST), Analiza danych zastanych (Desk Research)
Przewijanie do góry