Profil członkowski

Michał
Gmurek
Brainlab
Członek Zarządu
numer członkowski: 288
Ekonomista z wykształcenia, badacz z zamiłowania.
Kilkanaście lat życia oddał agencjom badawczym w zamian za wiedzę i doświadczenie (m.in. TNS, PBS). Przez pewien czas poznawał również drugą stronę mocy współpracując przy tworzeniu strategii dla marki Plus w Polkomtelu.
Obecnie prowadzi agencję badawczą Brainlab.
W czasie wolnym uwielbia żeglować (latem), jeździć na desce (zimą) i czytać (przez cały rok).
Moje specjalizacje:
Branże:
Administracja / sektor publiczny, AGD i RTV, Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Farmaceutyczna, FMCG, Internetowa, Media elektroniczne, Medyczna, Motoryzacja, Prasa, Przemysł, Rolnictwo, Sieci handlowe, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Wyższe uczelnie
Obszary biznesowe:
Ewaluacja, Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Reklama (post-, pre-testy), Retail (sprzedaż, dystrybucja), Sondaże i opinia publiczna, U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje), Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników), Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja), Badania trendów, CX/HX, UX, Optymalizacja procesów (Service Design)
Metody i techniki badawcze:
CAPI, CATI, CAWI, MAPI - mobile assisted personal interviews (smartfony, tablety), Mystery shopping, Panele internautów, PAPI, Retail audit, Wywiady w miejscach publicznych, Testowanie prototypów, Analiza danych, Analiza danych zastanych (Desk Research)