Profil członkowski
Członek Zarządu PTBRiO, dyrektor marketingu POLREGIO S.A. Antropolog kulturowy, specjalizujący się w jakościowych badaniach marketingowych.
W 2024 r. wybrał się w kolejową podróż na marketingową stronę mocy, zostając dyrektorem biura marketingu i komunikacji POLREGIO S.A. - największego w Polsce kolejowego przewoźnika osobowego (101 mln pasażerów w 2024 r., blisko 25% udziałów w rynku). Wcześniej m.in. Head of Qual (dyrektor badań jakościowych) w OpinionWay Polska oraz Senior Research Manager i Public Affairs Officer w Ipsos Polska.
Wywodzi się ze świata badań marketingowych i jego częścią pozostaje. Prelegent konferencji branżowych (dwukrotnie wyróżniony w konkursie na najlepsze wystąpienie Kongresu Badaczy), autor publikacji z zakresu badań i kultury. Członek rady programowej 1. Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT, współpracownik fundacji MISO.
Absolwent etnologii i antropologii kulturowej (UW) oraz studiów Badania społeczne i rynkowe w praktyce (Collegium Civitas). W przeszłości przez kilka lat związany także z sektorem kultury, w tym jako doradca ministra kultury.
Moje specjalizacje:
Branże:
Agencje reklamowe, domy mediowe, PR, Banki, Transport pasażerski, Ubezpieczenia
Obszary biznesowe:
Insighty konsumenckie, Konsulting badawczy, Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), Sondaże i opinia publiczna, Badania trendów
Metody i techniki badawcze:
Bulletin Board Discussion, Etnografia, FGI, FGI realizowane on-line, IDI, IDI realizowane on-line, Semiotyka
